اجراء و بهره برداری – از ایده تا بازار هدف

همراهی در اجراء و بهره برداری – از ایده تا بازار هدفبرای پروژه های شما

اجراء و بهره‌ برداری از ایده تا بازار هدف فرآیندی مشتمل بر دریافت ایده‌های بالقوه، اجرایی کردن ایده‌ها و بهره‌ برداری از آن‌ها از جمله فعالیت‌های شرکت دانش دیرین ایرانیان می باشد.

 روند عملیاتی نمودن پروسه از ایده تا اجراء و بهره‌ برداری توسط شرکت بدین شرح است که در مرحلۀ اجرا ، ابتدا حوزه فعالیت پروژه را مطالعه نموده و مطالب و منابع فایده‌مند را استخراج و بازبینی می‌کند. هر ایده تا به مرحله اجرا دربیاید نیاز به آن دارد تا به لحاظ موقعیت و وضعیت، مورد بررسی قرار گیرد تا در فضای مناسب بهره‌ برداری شود. پس از آن ارزیابی ظرفیت‌ها، استعدادها و فرصت‌های حاصل از آن صورت می گیرد.

انجام و اجرای هر پروژه با ظرفیت‌های متفاوت منجر به بروز هزینه‌هایی خواهد شد، از این ‌رو شرکت پیش از هر اقدام جنبه‌های ریسک‌ پذیری احتمالی اجرای پروژه را بررسی می‌کند. در مرحلۀ بعدی میزان سرمایه‌گذاری و نرخ بازگشت آن محاسبه و بازبینی می‌شود. 

از آنجاکه این امر نیاز به پشتوانه دارد، شرکت این موضوع را نیز مدنظر قرارداده و تأمین‌کنندگان منابع را شناسایی و معرفی می‌کند.

آنچه بعد از انجام هر پروژه مهم است ارائه آن به بازار است. شرکت  دانش دیرین ایرانیان سعی دارد تا بازار هدف را مشخص نماید تا پروژه‌ها به محض اجرایی شدن روانۀ بازار خود شوند. خط زمانی مناسب از جمله نکاتی است که اجرا و بهره‌برداری مناسب و به موقع هر پروژه به آن نیازمند است. 

از این جهت، جدول تخمین زمان‌ بندی اجراء تا بهره‌ برداری برای هر ایده و پروژۀ تازه در ابتدای راه تنظیم و ارائه می‌شود. در مرحلۀ پایانی طراحی مناسب با ایده‌ها و محاسبات لازم جهت عملی کردن آن صورت می‌گیرد. شایان ذکر است که در این حیطه این شرکت صنایع مرتبط با حوزه‌های فعالیت خود را تحت پوشش قرار داده و اجرایی می‌کند. 

اجراء و بهره‌ برداری